A Bloomberg Businessweek a még mindig otthon lakó huszonéveseket célozza meg kampányával, melynek célja, hogy finoman kilökdösse őket a szülői házból: cserébe pedig magazin előfizetést ajánl nekik – írja a Mashable.
Létrehoztak egy honlapot a bbwgetsyouahead.com címen, ahol e-ajándékutalványokat vásárolhatnak a szülők és a barátok azoknak a fiataloknak, akik kényelmesen élvezik az otthon melegét. A szülők egyik kártyáján ez áll: „A mi amerikai álmunk, hogy kiköltözöl.” Egy barátjuktól pedig kaphatnak egyet a következő inspiráló üzenettel: „**Spoiler Alert** Középkorúan és szinglin fogod végezni.” A honlap elindítása mellett a Bloomberg Businessweek egy online kampánnyal is jelentkezik majd.
A kártyák fizikailag elérhetőek lesznek a Papyrus irodaszerlánc jóvoltából is. Ezeket a Bloomberg Businessweek 12 darab ingyenes példányával együtt szállítják ki, nyomtatva vagy iPaden.
A Bloomberg Businessweek, amelyet Michael Bloomberg 2009-ben vásárolt meg és alakított át, a számítások szerint 980,000 globális előfizetővel rendelkezik. A magazin egyik képviselője arról nem tudott nyilatkozni, ezen olvasók közül hányan vannak a kampány célcsoportjában – a 18 és 31 év közötti otthon élők -, de annyit elárult, hogy „egyre növekszik a számuk”. A kampány „nem túlságosan finom, és ez az, ami tetszik nekünk”, mondta.
Mindazonáltal a Bloomberg Businessweek nem feltétlenül az a magazin, amelyet alaphelyzetben egy, a munkaerőpiacon éppen megjelenő fiatalnak adnál. Nem tartalmaz állásinterjú tippeket és kevés tanáccsal szolgál. A Bloomberg Businessweek mégis azt reméli, hogy próbálkozásai eredményeképp a fiatal olvasók jobban megértik majd az üzleti világot, és akár vonzóbb jelöltekké is válnak a munkaadók szempontjából. És még arra is van esély, hogy a fiatal fogyasztóban kialakul a szokás, hogy egy életen át olvasni fogja a magazint.
Bár a kampányt úgy időzítették, hogy egy időbe essen az egyetemi diplomázásokkal, abból a Time címlapsztori kiváltotta pezsgésből is profitálhat, amely hasonlóan homályos képet mutatott az ezredfordulós generációról és gyorsan internet mémmé is vált.