Végig tudod követni Gigi Hadid szupermodellt a BMW új videójában? Amennyiben nem, valószínűleg azért, mert túl szexi az új M2-es sportautó. Nagyjából ez az üzenete a 100 éves német gyártó legújabb reklámkampányának, amiben öt BMW M2 mellett Gigi Hadid szerepel.
A reklámban a modell vadító piros ruhában odasétál a három kék színű 2016-os M2 Coupé egyikéhez, beszáll, majd elindulnak. Hogy nehezebb legyen követni az autókat még két versenyző száll be. Láthatunk néhány látványos manővert és filmes trükköt, amelyet követően egymás mellett megállnak az BMW-k, hogy kitalálja a néző vajon melyikben ül a főszereplő.
Az EyesonGigi.com weboldal a magyar felhasználókat is találgatásra hívja, kattintással kiválasztható az öt autó közül, hogy vajon melyikben van a modell. Ha rossz kerül kiválasztásra, a megjelenő videón a sofőr tudatja ezt. Jó számra kattintás esetén pedig maga Gigi száll ki a BMW-ből.
Napjaink VR őrületét is kihasználja a BMW kampány, hiszen az Eyes on Gigi Hadid videó elkészült 360°-os kivitelben, így több szögből is lehet próbálni a modellel száguldozó kék autót.
A videót Marc Forster rendezte (nevéhez kötődik a 22. James Bond film, A Quantum csendje, valamint a Z világháború is), az operatőr pedig Mauro Fiore (Avatar, A Védelmező) volt. A jelenetet vágás nélkül vette fel a Tool of North America csapata a Mojave-sivatagban.
Forrás: AdWeek