Olyan újításokon dolgozik a Facebook, amivel a tartalomelőállítókat még több tartalom előállítására ösztönözné, ezért pedig hajlandó fizetni is.
A lényeg az, hogy minél több számszerűsített mérföldkövet ér el valaki, annál több pénzt kaphat. A leírás alapján kicsit saleses szemléletű a dolog, például ha valaki elég digitális matricát vagy jelvényt ad el az Instagramon, akkor egyszeri bónuszt fizetnek neki, vagy ha más fiókokkal közösen streamel, vagy valamilyen feladatot teljesít. Ezek a feladatok mind olyan jellegű kihívások lennének, amik arra ösztönöznék a felhasználókat, hogy még több időt töltsenek az oldalon, és még több tartalmat készítsenek, ezzel pedig Mark Zuckerberg szerint mindenki jól jár.
Bevezetnék a jutalékos rendszert is az eladások után, egyszerűen egy taggel megoldható lenne, hogy mérni tudják, kik azok, akik a bejegyzésnek köszönhetően jutnak el a vásárlásig. Sőt, lehetőség lenne saját webáruházat létrehozni, hogy ne kelljen a követőiknek átlátogatni egy másik oldalra, hanem közvetlenül az Instagramon vagy a Facebookon vásárolhassanak. Zuckerberg személyes meglátása szerint egyébként az influenszer “középréteget” kell boldoggá tenniük, bennük látja ugyanis a hosszútávú sikert, nem a csúcsinfluenszerekben.
Forrás: Engadget