Miután a Microsoft 26,2 milliárd dollárért megvásárolta a LinkedInt, a social media-platform egyre több fejlesztést visz végbe, hogy a hirdetők számára is vonzó legyen. Itt is van egy újabb frissítés.

linkedin

A social media talán legprofesszionálisabb szereplőjén mostantól a hirdetők követhetik hirdetéseik sikerét – hányan vásároltak termékeikből vagy hányan iratkoztak fel valamilyen szolgáltatásukra, miután látták hirdetésüket vagy szponzorált kontentjüket. A statisztikákhoz a felhasználók egy kóddal juthatnak hozzá (ezt tagnek nevezik) melyet weboldalukba kell beépíteni.

A hirdetők az adatok felhasználásával a LinkedIn szerint jobb hirdetéseket hozhatnak létre a jövőben, ha megfigyelik, melyik hirdetés hogyan teljesített és melyik kampány milyen forgalmat generált.

Az ilyen jellegű adatok szolgáltaltása nem idegen olyan közösségi média-óriásik számára, mint a Google vagy a Facebook – sőt már az Instagram számára sem – ám a LinkedInnél eddig csak másik szolgáltatól elérhető adatokkal lehetett számolni – például Google Analytics – mely messze nem adott olyan árnyalt képet, mint a frissítés által elérhető információk.

A legtöbb hirdető a LinkedInen business-to-business, ami érhető is az oldal jellegét tekintve, ám nem ritkák a fogyasztási termékek hirdetései sem, amik sok esetben luxuscikkeket hirdetnek. Ismét nem meglepően, ha az oldal jellegét nézzük.

A LinkedIn szerint jelenleg hirdetések többsége jelenleg nem azért születik, hogy elérjenek új kapcsolatokat és munkaerőket, inkább hogy eladjanak egy új luxusatót.

Forrás: Adweek