Az Instant Articles funkció lassan már egy éve jelen a Facebookon, a social media-óriás pedig tesz azért, hogy használói minél jobban járjanak vele – ők pedig a felhasználókkal. A Facebook új frissítéseket vezetett be a funkcióban, annak céljából, hogy minél jobban pénzzé tegye ezeket a tartalmakat.

facebook-insant-articles-update

A Facebook elmondása szerint a cég számára rendkívül fontos az, hogy a felhasználók a legjobb olvasási élményben részesüljenek az oldalon és ezt szolgálja az Instant Articles, amihez jelenleg nem elegendő hirdetési forma kapcsolódott.

Ám mindez most megváltozik. A felhasználók most már akár 2:3 arányú hirdetéseket is elhelyezhetnek cikkeikben, szinte az egész képernyőt betöltve vele. A felhasználók imádni fogják!

A Facebook számításai szerint az új hirdetési lehetőségek miatt többen fogják majd használi az Instant Articles-t, amihez mostantól kapcsolódhatnak videó- és carousel-hirdetések is.

De nyíltak még új lehetőségek. A hirdetők mostantól közvetlenül összeköthetik tartalmukat a szerverükön futó hirdetéssel, így a bevétel 100 százalékát megtartva. A direkt összeköttetés miatt a hirdetésekben videók és animált hirdetések is elhelyezhetők, illetve a contentbe beilleszthetők brandelt tartalmak is. A Instant Articles tartalmak hirdetési célcsoportját is könnyebben és pontosabban lehet mostantól megadni.

Ezen felül az Instagram már dolgozik azon is, hogy az Instant Articles-tartalmakban elhelyezhetők legyenek call-to-action gombok is.

Forrás: Wers.com