A Quintly közösségi analitikákat szolgáltató cég Szent Patrik nap alkalmából azt vizsgálta meg, hogyan teljesítenek a sörmárkák a Facebookon – írja az AllFacebook.
A Bud Light és a Budweiser állt a lista élére az összegyűjtött lájkok és az alapján, hányan beszélnek róluk („talking about this”). A Top 10-es listára néhány kisebb cég is felkerült, mint a Harpoon Brewing, a Schlafly Beer és a Star Hill Brewing Co. Ami meglepő: az írek imádott Guinness márkája csak a hatodik helyet tudta megszerezni.
A Quintly arra is rámutatott, hogy a Facebook marketing nem egyszerű terep az alkoholmárkák számára. Szigorú szabályokat kell betartaniuk oldalaik működtetésekor, ahogyan például a cigarettamárkáknak is. Az alkoholfogyasztás alsó korhatára országonként különböző lehet, így több munkába kerül a megfelelő ország és korhatár korlátozások beállítása.
Alább láthatjátok a legfontosabb mutatókat, amelyeket a felmérés során vizsgáltak: például rajongók, saját posztok és interakciók száma, interakciós ráta, válaszadási arány, rajongószám növekedésének aránya.