A Twitter megirigyelhette a Facebook és Instagram platform carousel hirdetéseinek sikereit. A közösségi mikroblog rendszeren is érkezik a közeljövőben a „Promoted Tweet Carousel” formátum, amely már néhány felhasználónál megjelenhetett.
A hirdető Twitter csatorna számára adott a lehetőség, hogy több tweetet összefűzzön egyetlen, lapozható posztba és azt szponzorált tartalomként megjelenítse a célzott felhasználói rétegnél. Van azonban egy trükk, méghozzá az, hogy nem csak az adott profil posztjai használhatók fel a hirdetéshez. A brand kiválaszthat más profil által készített tweeteket is ami bekerülhet a carouselbe.
Ez biztonsági szempontból ugyan érdekesnek tűnik elsőre, valójában a Twitter azt ígéri, ilyen esetben a készítő kap egy értesítést engedélykérésre, azaz választhat, hogy szerepelhet-e a posztja a carouselben, vagy sem.
Big news! Curate multiple Tweets in a single swipeable ad unithttps://t.co/l0WTGVtI4O
— Twitter Advertising (@TwitterAds) June 3, 2016
A formátum azért készült, hogy a hirdetők egy poszton belül hosszabb ideig érjék el a felhasználót.