Egy román Coca-Cola hirdetés úgy tűnik, felfedezett egy új területet a Twitter és a televízió integrációjában. Élő tweetek jelentek meg a TV reklámban, amelyeknél a fogyasztók használták a #LetsEatTogerher hashtaget. Az MRM Worldwide nevű ügynökség szerkesztette a tweeteket, és minden egyes reklámban 5-7 darab jelent meg – írja a Mashable.
A kampány a köré az adat köré épült, hogy az emberek 60 százaléka nem közösségben étkezik, hanem egyedül a TV előtt ülve. A tweetek így konkrét embereknek szóló meghívások voltak, hogy együtt fogyasszanak el másokkal egy jó ebédet vagy vacsorát, természetesen egy Coca-Colával kiegészítve. A kampány során a Coke Twitter követőinek száma az országban 15 százalékkal emelkedett, s több száz tweet köszönt vissza a tévében. Még az egyik esti híradóban is beszámoltak róla.
Talán máshol is bevezethető lenne a kampány, hiszen az ügynökségnél dolgozó Nir Refuah is úgy nyilatkozott: „A hatására az emberek valóban várták a reklámot. Milyen gyakran történik ez meg?”.