A Facebook bejelentette, hogy átbrandeli az IGTV-t, ami a valóságban azt jelenti, hogy teljesen újragondolta az egészet. A videós aloldal megszűnik, vagyis Instagram TV nevet kap, és a főoldalról is elérhetővé válik. Egészen egyszerűen annyi történik, hogy a 60 másodpercnél hosszabb videók is bekerülnek a főoldali feedbe, és onnan végignézhetőek lesznek. 

Az IGTV-t 2018 júniusában vezette be az Instagram, és az lett volna a cél, hogy a Youtube versenytársa legyen, de a hosszabb videó formátum sosem lett népszerű. Aztán két hónappal később megjelent az Egyesült Államokban a TikTok, és hamarosan egyértelművé vált, hogy nem a hosszabb videók felé halad a világ. Ez után valamelyest váltott az Instagram is, bedobta az IGTV mellé a Reelst, ami a TikTok riválisa lenne, és azóta is kiemelt fókuszban van a közösségi oldalnál. 

Forrás: The Verge