Az Instagram Stories az egyik legnépszerűbb, mégis az egyik legfurcsább közösségi felület mostanság. Órákat el lehet tölteni azzal, hogy nézegetjük az ismerőseink pillanatképeit főzésről, koncertekről, őszi falevelekről és ki tudja még mikről. De mi van ha az Instagram Stories-t jobban is ki tudjuk használni annál, mint hogy úgy érezzük, lemaradtunk még egy jó buliról?

Az Instagram Stories-ból lassan már csak a „sztori” elem hiányzik a legjobban, hiszen főleg töredékeket láthatunk rendezetlen tartalmakból. A népszerű platform használatában azonban most a BBDO Paris ügynökség bevitt egy csavart, és csodálatos kampányt hozott össze a CARE France nonprofit szervezetnek. A „Stories from the Other Side of the World” elnevezésű kampány mindennapi nők életét és történetét mutatja be a világ minden tájáról, Kelet-Európától Dél-Amerikáig. Ebben a kampányban 7 inspiráló és erős nőt ismerhetünk meg, akik megosztják a követőikkel a mindennapi élet küzdelmeit. A kezdeményezés mottója: „Mindnyájunkban van egy története, amit érdemes megosztani, de van ami érdemes a támogatásra is.”

A női szegénység és egyenlőtlenség ellen küzdő szervezet kampánya annyira eredményesnek bizonyult, hogy több tucat híresség és influencer is csatlakozott a kezdeményezéshez.

Az Apple legújabb kampányát itt mutattuk be:

Ünnepi giccsparádé az Apple új reklámja

Az IKEA sikeres kampányáról pedig itt számoltunk be:

Így reagált az IKEA a világ legdrágább festményének eladására

Forrás: AdWeek