Ó, azok a ’90-es évek… na és a hip-hop! Sean „Puff Daddy” Combs és Snoop Dogg, az akkori évtized csillagai egyre több reklámban bukkannak fel ma  – 15 évvel ezelőtt ez elképzelhetetlen lett volna – írja az AdWeek.

Diddy a Fiat 60 másodperces új szpotjában tündököl, melyet a Doner reklámügynökség készített. A történet szerint két fickó téblábol a sivatagban és a hőség miatt nem biztosak benne, hogy valóban egy híresség mentené meg őket a végtől vagy csak a szemük káprázik.

diddy-fiat-hed-2014

Snoop pedig, bár feltehetőleg számtalan választási lehetősége volt, egy brit autóbiztosítási cég reklámjában látható, amelyet a Mother nevű ügynökség jegyez. Egy Phil nevű figura történetét narrálja, aki azzal spórolt meg pénzt, hogy a „MoneySuperMarket”-nál volt biztosítása és szuperül érzi magát. Ez utóbbi a reklámban egy láthatatlan autó vezetését és belvárosi utcai bulikban szórakozást jelent.

Mindkét rapper szerepelt már marketing kampányokban azelőtt, így ez a két reklám sem ér minket teljesen meglepetten. Azt azonban tényleg szórakoztató elképzelni, hogyan reagáltak volna a „Fiat” és „MoneySuperMarket” szavakra mondjuk 1997-ben.