A Dove új kísérlete megmutatja, hogy a nők tudatosan is választhatják azt, hogy szépnek érzik magukat.

A nőknek igenis van hatalmuk ahhoz, hogy szépnek érezzék magukat – ezt mutatja be a Dove a legújabb videóján. A cég öt város (San Francisco, Sanghaj, Delhi, London, Sao Paolo) egy-egy bevásárlóközpontjának két, egymás mellett lévő bejárata felé tették a “szép” és az “átlagos” feliratú táblákat, és figyelték, hogy a nők melyik ajtón mennek be – írja a Mashable.

Ami a videóban történik, az teljes mértékben tükrözi a Dove egy korábbi felmérését. Ebben a válaszadók 96 százaléka mondta azt, hogy nem írnák le magukat szépnek, igaz 80 százalékuk szerint “van bennük valami szép”.

A felvétel része a Dove #ChooseBeautiful kampányának, amely arra ösztönzi a nőket, hogy vizsgálják felül, szépnek érzik-e magukat.

“A nők döntések ezreit hozzák meg naponta – a karrierjükkel, a családjukkal, és ne feledkezzünk meg arról, hogy saját magukkal kapcsolatban is” – magyarázza a cég a sajtóközleményükben. Szépnek érezni magukat pedig csupán egy a sok döntés közül – állítják.