Gondolkodtatok már azon, hogy a világ legnagyobb országában vajon milyen e-commerce trendek uralkodnak? Kína jelenleg nem csak a világ legnépesebb állama, de legnagyobb online populációval is ő büszkélkedhet, ezért mindenképp érdemes vetni egy pillantást az alábbi infografikára, melyet a business2community.com portálról lőttünk, itt pedig össze is foglaltuk a lényegesebb pontokat magyarul!

  • A becslések szerint Kínában az online vásárlók száma 2016-ra körülbelül 423,4 millióra fog nőni.
  • 2010-ben a városban lakók 23%-a vásárolt online, mely szám 2015-re közel a duplájára, 44%-ra emelkedhet.
  • 2015-re Kína teljes kereskedelmének 7,4%-át az online kereskedelem fogja kitenni.
  • Kínában a szállítási költség átlagosan kilónként egy dollár – ez az összeg Amerikában ennek a hatszorosa (1kg=6 USD)!
  • A kínai webes vásárlók 40%-a rendszeresen olvas és ír értékelést az online vásárolt termékekről, ez több mint a duplája az Egyesült Államokban mért hasonló eredményeknek.
  • Kínában az év legforgalmasabb online vásárlási eseménye november 11-e, a Bachelor’s Day, avagy az Agglegények Napja.
  • A legnépszerűbb fizetési mód az interneten az Alipay, a kínai online vásárlók 47%-a fizet így!

ecommerce-in-china1

 

Érdekesek találtad a grafikát? Akkor e felejts el a like-ra nyomni! 🙂