Fotózd le magad ébredés után és adományozz az Unicefnek – ha röviden akarjuk összefoglalni, erről szól a kampány.

Az IceBucketChallenge-re több mint hatmillió videó érkezett a Facebookra, Youtube-ra, illetve az Instagramra. A felhívásnak köszönhetően az ALS Egyesület több mint 95 millió dolláros adománnyal lett gazdagabb. A sikeren felbuzdulva most az Unicef is kampányba kezdett a közösségi médiában, hogy felhívja a figyelmet a szíriai menekült gyermekek helyzetére.

naomi_campbell_instagram

A részvételhez nem kell mást tenni, csak posztolj magadról egy ébredés utáni fotót, és persze adományozz, az “alapösszeg” 8 dollár. Ettől persze eltérhetsz, a lényeg, hogy a lehetőségeidhez képest támogasd az Unicef munkáját, majd kérd meg ugyanerre három ismerősödet.

unicef_tom

A kampányban olyan hírességek vettek már részt, mint például Naomi Campbell, Stephen Fry, vagy Tom Hiddleton színész, illetve a brit sztárséf, Nigella Lawson – írja a Business Insider.

unicef_nigella

stephen_fry_unicef