Már mind hallottuk a „szörfözés a neten” kifejezést. De mi a helyzet a „biciklizés a weben” szójárással? – kérdezi a SimplyZesty.
Hogy a Toyota RAV4 – ről igazán izgalmas képet fessenek, az autógyártó létrehozott egy kültéri weboldalt a Johannesburgban található Bryanston Cycle Park területén.
A Rav4 honlapjának egyes szekcióit keltették életre egy 1,8 kilométeres pályán, amelyet szenzorokkal, beépített menükkel és WiFi-vel egészítettek ki. A bringások szó szerint kurzorként használhatták a biciklijeiket és navigálhattak végig a kültéri weblapon.
Lehetőségük volt kiválasztani, hogy az oldalnak mely részeit akarják megtekinteni. Élőben tweetelhettek is, ahogyan a fa Twitter gombokat érintették a bringájukkal. A menet végén a „refresh” megnyomásával frissíthették a pályát a következő biciklis számára.
Érdekes megoldás és egy jó módszer annak bemutatására, milyen kalandokat lehet átélni egy Rav4 – gyel.
Nézzétek meg az alábbi videót, amely a résztvevők szemszögéből mutatja be a kültéri weboldalt: