Felkerült az első gyertya az Instagram Stories tortájára, e jeles ünnep alkalmából pedig néhány statisztikát is közzétettek.
Bizony, hogy repül az idő, az Instagram pontosan egy esztendeje másolta le a Snapchat alappillérét, melyen az évfordulóra kihozott jelentés szerint a 25 év alatti felhasználók naponta 32 percet töltenek el. Nézzük, milyen eredményeket hozott eddig a feature.
A Storiesban használt legnépszerűbb hashtag a #goodmorning, matricák közül pedig a helymeghatározót használják legtöbben, amelyen eddig Jakartát tagelték leggyakrabban. A filterek viadalát a kutyafülek nyerték, amihez egyébként szintén a Snapchat adta az ihletet.
Az elmúlt hónapban 15 milliárd cég és vállalkozás „sztorizgatott” a platformon, legaktívabban a Kayak utazási ajánlatok keresésére optimalizált oldala használta ezt a funkciót. A dobogó másik két fokát a Mercedes-Benz és a McDonalds foglalta el.
Ám hiába fut olyan jól az Instagram Stories szekere, tulajdonosa, a Facebook saját hasonló feature-ét többször is megpróbálta kiváltani önálló alkalmazásokkal, mint például a Poke-kal vagy a Slingshot-tal – sikertelenül. Ennek ellenére a fényképekre specializált appnak talán szépen lassan megtérülnek a kis szellemet koppintó intézkedései, így egyre nagyobb nyomás nehezedik a Snapchat Inc.-re.
Ha már statisztikákról beszélünk: a kék óriás újakat vezetett be nemrég a feltöltött videókra.
Forrás: Social Media Today