Egy új tudatosságra nevelő kampány, amelynek célja, hogy megállítsa a gyermekbántalmazást (és segítséget adjon az áldozatoknak a támogatás megtalálásban), különleges módon közvetíti üzenetét. Az ANAR Foundation a lentikuláris nyomtatás technikájához fordult, hogy olyan outdoor hirdetéseket hozzon létre, amelyek különbözően jelennek meg felnőtteknek és gyerekeknek – írja a The Verge.

A felnőttek, akik elsétálnak a kijelző előtt, egy tudatosító üzenetet fognak látni: „néha a gyermekbántalmazást csak a gyermek látja, aki szenved tőle”. Ha viszont egy 10 éves gyerek átlagmagasságából nézik, a poszter másképp jelenik meg. Egy megsérült áldozat lesz rajta látható egy üzenettel, benne az ANAR forródrót elérhetőségével, amelyet tanácsadásért hívhatnak fel a gyerekek.

A lentikuláris megközelítés kétrétű: lehetővé teszi a nonprofit szervezetnek, hogy egyetlen hirdetés használatával két üzenetet közvetítsen a nyilvánosság felé. És ami ennél is fontosabb, hogy a telefonszám csakis gyerekek számára való megjelenítése egy tudatos választás volt, amelynek a lényege azon gyerekek megszólítása, akik a bántalmazó jelenlétében látják a hirdetést. Az alábbi videó bemutatja a működését: