A Finlandia Cheese szeretné a vásárlóit Finlandia messzi földjére varázsolni, “Ahol a sajt uralkodik”. A Barton F. Graf 9000 kampánya ezért egy csapat meglepő, sajtimádó karaktert mutat be Finlandiából – írja a Fastcocreate.com.

A figurák között találjuk az Íz filozófusát (Flavor Philosopher), az Íz védelmezőjét (Flavor Caretaker), a Sajt mazochistát (Cheese Masochist), a Sajt Tökfilkót (Cheese Dunce), a Sajtgladiátort (Cheese Gladiator), a Sajt Zsiványt (Cheese Rogue), a Sajt tolvajt (Cheese Thief), a Sajt Őrzőjét (Cheese Watchman) és a Sajt Harcosát (Cheese Warrior).

1682926-slide-slide-4-finlandia-cheese

Minden egyes rádió és vizuális hirdetés az egyik karaktert emeli ki és annak kapcsolatát a Finlandia sajttal. A print reklámok pedig old school festményeket utánoznak, amelyeken az egyes szereplők láthatók sajttal körülvéve.

„A Sajt Tökfilkó agya például nem tudja befogadni a Finlandia sajt merész ízeit és a nemes, természetes összetevőit.” Az Íz védelmezője viszont „egy kedves ember, akinek sajtból van a szíve”. Az Íz filozófusa „a Finlandia remek sajtjainak természetes ízein mereng és megpróbálja azokat az élet értelmére és a szendvicsekre vonatkoztatni.”

1682926-slide-slide-5-finlandia-cheese

A rádió hirdetések hasonló stílusúak: „Finlandiában, ha nem eszed meg az ízletes sajtokat ízletes módon, a Sajt Tolvaj megteszi.” – szól az egyik. Egy másikban a következő hallható: „A hatalmas Sajt Zsivány íz kalandozásokra indul és a különböző sajtokat lázadó, de mégis ízletes módon kombinálja. Az utolsó táncot mindig meghagyja egy szendvicsnek, mely a Findlandia Sajt robusztus ízeivel és természetes összetevőivel egészül ki.”

A kampányban emellett helyet kapnak tranzit hirdetések, plakátok, egy honlap és Facebook jelenlét is.