Villámgyors reakció, valós idejű marketing.
Már július közepe óta pletykáltak arról, hogy hamarosan jöhet a következő Royal baby, Vilmos és Katalin második gyermeke. David Parkinson, a Nissan Europe Közösségi és Digitális Elkötelezettségért felelős ügyvezetője úgy nyilatkozott, hogy már akkor felfigyeltek a hírre, és le is gyártatták a kreatívot, hogyha megerősítik a híreket, rögtön elő is rukkolhassanak vele. A médiaügynökségükkel együtt talonba is tették azt – írja az AdWeek.
A királyi család hétfőn erősítette meg hivatalosan, hogy úton van a második Royal baby, így a villámgyors kommunikációnak köszönhetően a Nissan 7 percre rá tudott reagálni. David Parkinson hozzátette, hogy nagyon büszkék a sikerre, és a gyorsaságra.
It could be triplets and there would *still* be enough room for the Queen… #XTrail #SevenSeats #RoyalBaby pic.twitter.com/k4HiNAb7lq
— NissanUK (@NissanUK) 2014. szeptember 8.
A szöveg valahogy így hangzik magyarul: „Akár hármasikrek is lehetnének, még akkor is elférne a Királynő” (azaz II. Erzsébet).