A londoni járókelőknek nemrég szokatlan látványban lehetett részük: egy Mini Countryman autó random emberek tweetjeit, Facebook posztjait és Vine videóit közvetítette saját felületén. A Mini ugyanis összefogott a KKLD kreatív ügynökséggel, hogy egyik kocsiját 48 ezer LED elemmel borítsák be és így egy négy keréken guruló digitális hirdetőtáblává alakítsák – írja a Mashable.

Twitterről és a Vine-ról a #MINIartbeat hashtag használatával posztolhattak az ügyfelek, valamint Facebookról a Mini applikációjával, amelyek aztán megjelenhettek az autón. Ha kiválasztották valakinek az üzenetét, küldtek neki szuvenírként egy klipet arról, ahogyan feltűnik a posztja a kocsin.

A LED kocsi a Mini „Not Normal” (Nem normális) nevű kampányának része volt, s nem csak a londoniak, de bárki más is valós időben követhette a kocsit a cég Facebook oldalán.

A Mini akciója hasonlít a tavalyi Mercedes promócióra, amelyben az autócég LED borítással tett láthatatlanná egy kocsit.