Időnként megjelennek Facebookon a lájkvadász és megosztást kérő posztok, amelyekért cserébe kisebb összeget adományoznak a nevünkben éhező gyerekeknek vagy egy háború sújtotta országnak. Ezek szinte mindig átverések. Ha viszont tényleg szeretnél segíteni, vannak jobb és legitimebb módszerek, de talán az alábbi mű, amely a népszerű „like” gomb paródiája Geoffrey Lillemon digitális művész és egy brit ékszerész és ruházati cég együttműködéseként, az eddigi legkreatívabb, amely a lájkokat valami sokkal kreatívabbá formálja – írja az Übergizmo.

Az Adidas Originals is részt vett a koncepció megalkotásában. A címe „Lájk a halálig” és a halál köpenyes figuráját láthatjuk körülvéve szimbólumokkal, amelyek afféle démonok. Minden lájkkal, amely egy látogató kattintásából származik, a Halál képét lángok veszik körül és végül teljesen eltűnik majd, amint a lájkok száma eléri a 20 ezret. A projektet megtekinthetitek az Adidas weboldalán vagy a The Creators Project honlapján.

death