Furcsa közösségi együttműködés alakult ki a Twitter, az Airbnb és az Instagram között, ami jól mutatja, hogy éppen olyan időket élünk, amikor még a legnagyobbak is félreteszik a konkurenciaharcot, és működőképes javaslatokat tesznek egymásnak. Musa Tariq az Airbnb Experience marketingvezetője egy twitteres bejegyzésében tanácsolta, hogy szerinte jó ötlet lenne, ha az Instagram az egyik legnépszerűbb interaktív matricáján nem az állna, hogy “Kérdezz tőlem bármit” hanem az, hogy “Hogyan tudok segíteni?” Tariq szerint egy ilyen apró kis változtatás is elég lenne ahhoz, hogy a kedvesség és odafigyelés terjedjen a világban, ne csak a járvány. 

Az ötlet az Instagramhoz is eljutott, és valószínűleg kiderült, hogy nem igényel hatalmas fejlesztéseket a dolog, így egy nap alatt lecserélték a szöveget arra, amit Tariq ajánlott, és megköszönték az ötletet. 

Forrás: PR Week