Amióta a Cheerios aranyra lelt egyedülálló marketing üzenetével, amelyben nem a hagyományos családképet hirdette, egyre több márka ébred rá, hogy a befogadás egy jó dolog, sőt. Egy nagyszerű dolog – írja az AdWeek.

Ezen a héten a Honey Maid gondolkodott így. A mindenféle ropogtatnivalókat gyártó cég a Droga5 ügynökséggel készítette el új szpotjait, melyben hús-vér szülőket mutatnak be különböző háttérrel. A 30 másodperes videóban is legalább 5 család bukkan felek, amelyek egyike sem illeszthető be a reklámipar „fehér, heteroszexuális” paradigmájába.

Vannak itt meleg apukák, olyan család, ahol keverednek a rasszok, egyedülálló édesapa és egy punk-rock család, amely egy dobkészlet körül táncol. A kampányhoz tartozó három alábbi dokumentumfilm jellegű klip is jól kiegészíti a történet fő üzenetét és hangsúlyozzák, hogy valódi családokról és szomszédokról van szó.

„Felismerjük a változást, amely minden egyes napon zajlik, kezdve attól, hogy milyen képet mutat egy család egészen addig, ahogyan interakcióba lépnek azzal, miként ábrázolják őket a médiában” – mondja Gary Osifchin marketing igazgató egy nyilatkozatban. „Mi, a Honey Maidnél továbbra is fejlődünk és bővítjük a finom és egészséges termékeink variációinak skáláját, hogy azok részesei lehessenek a hétköznapi pillanatoknak, amelyek során kapcsolatba lépünk ezzel a folyamatosan változó, formálódó családdinamikával.”