Sokak rémálma, hogy amit egyszer hosszas keresgélés után megtalált a beállítások között, azt a következő alkalommal, hetek vagy hónapok múlva ugyanolyan erőfeszítéssel találja csak meg újra. Na ezen szeretne változtatni a Facebook, és átláthatóbbá tenné a beállításokat. 

Egyrészt az egészet szellősebbé tenné, hogy ne legyen már ránézésre is zsúfolt és bonyolult a menü. Kevesebb szöveg jelenne meg a főképernyőn, és az is jobban irányítana témák felé, hogy ne a főképernyőn legyen egy rakás menüpont. Ennek érdekében elemeket csoportosítanának. A Facebook ígérete szerint, mindegy, hogy a bejegyzések láthatóságát, vagy a hirdetések kezelését szeretné a felhasználó beállítani, sokkal kevesebbet kell gondolkodni a jövőben, hogy melyik menüpont lesz alkalmas, hogy elintézzék, amit szeretnének. Ebben segítségükre lesz egy keresőmoror is, ami segíthet megtalálni a kívánt menüpontot. 

A frissítés nem ad hozzá semmi újat, az eddigi tesztek alapján nem is vesz el semmit, mindössze annyi történik, hogy átrendezik a beállítások menüjét, és leegyszerűsítik, logikusabbá és átláthatóbbá teszik, a felhasználók preferenciája és visszajelzése alapján. Legalábbis azt mondja a Facebook, hogy ezt vették figyelembe, de hogy valóban logikusabb lesz-e az egész, azt hamarosan bárki kipróbálhatja.