hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Sokak rémálma, hogy amit egyszer hosszas keresgélés után megtalált a beállítások között, azt a következő alkalommal, hetek vagy hónapok múlva ugyanolyan erőfeszítéssel találja csak meg újra. Na ezen szeretne változtatni a Facebook, és átláthatóbbá tenné a beállításokat. 

Egyrészt az egészet szellősebbé tenné, hogy ne legyen már ránézésre is zsúfolt és bonyolult a menü. Kevesebb szöveg jelenne meg a főképernyőn, és az is jobban irányítana témák felé, hogy ne a főképernyőn legyen egy rakás menüpont. Ennek érdekében elemeket csoportosítanának. A Facebook ígérete szerint, mindegy, hogy a bejegyzések láthatóságát, vagy a hirdetések kezelését szeretné a felhasználó beállítani, sokkal kevesebbet kell gondolkodni a jövőben, hogy melyik menüpont lesz alkalmas, hogy elintézzék, amit szeretnének. Ebben segítségükre lesz egy keresőmoror is, ami segíthet megtalálni a kívánt menüpontot. 

A frissítés nem ad hozzá semmi újat, az eddigi tesztek alapján nem is vesz el semmit, mindössze annyi történik, hogy átrendezik a beállítások menüjét, és leegyszerűsítik, logikusabbá és átláthatóbbá teszik, a felhasználók preferenciája és visszajelzése alapján. Legalábbis azt mondja a Facebook, hogy ezt vették figyelembe, de hogy valóban logikusabb lesz-e az egész, azt hamarosan bárki kipróbálhatja.