Mark Zuckerberg szerint akkor lesz igazán említésre méltó egy szolgáltatás, ha legalább egymilliárd felhasználóval rendelkezik.

A legtöbb startup az indulásnál még csak álmodozik arról, hogy milliós felhasználói bázissal rendelkezik a későbbiekben, az igazán sikeresek pedig több tíz-, vagy százmillió regisztráltat tudhat maga mögött. Mark Zuckerberg viszont úgy gondolja, akkor lesz igazán sikeres egy üzlet, ha átlépi az egymilliárd felhasználót – írja a Business Insider. Ha Zuckerberg gondolatmenetét elfogadjuk, akkor a Facebooknak például 8 évébe telt, mire igazán nagy és sikeres lett, ennyi idő kellett ugyanis, hogy a közösségi oldalt ennyien használják.

http://www.dreamstime.com/stock-photos-zuckerberg-mark-ceo-founder-facebook-company-seen-mobile-congress-barcelona-spain-image43184773

Nem sok olyan cég van egyébként, akik ekkora tábort tudnak megmozgatni. Zuckerberg viszont hisz abban, hogy nem csupán a Facebook, hanem a cég egyéb termékei is elérhetik az egymilliárdos álomhatárt, például a WhatsApp-hoz is sok reményt fűz. Ezt az alkalmazást egyébként mára havonta körülbelül 600 millióan használják aktívan.

A Facebook-vezér hisz abban, hogy a WhatsApp mellett az Instagramnak is jó esélye van, hogy legalább egymilliárdnyi felhasználója legyen.