A jótékonykodó témájú videók legalább olyan népszerűek voltak, mint 2013-ban a Harlem Shake.

Úgy, hogy rengetegen nem a Youtube-on, hanem a Facebookon osztották meg felvételeiket.

Igazi mémmé váltak az Ice Bucket Challenge témájú videók – nyilatkozta a Youtube. Az ALS alapítvány számlájára a felhívásnak köszönhetően mintegy 100 millió dollárnyi adomány folyt be. A Wikipédia adataiból pedig az is kiderül, hogy rengetegen érdeklődtek a betegség után, hiszen az erről szóló szócikkre mintegy 2,89 millió oldalletöltés érkezett augusztusban.

bill-gates

A Youtube-ra 150 országból töltöttek fel olyan videókat, amikben az emberek jeges vizet öntenek magukra. A kihívást hírességek, zenészek is teljesítették, köztük például Bill Gates is. Kezdetben a videók 90 százaléka Amerikából érkezett, mára azonban többségbe kerültek azok a felvételek, amiket Amerikán kívül készítettek – írja a Mashable.