Már írtunk itt a Marketing Morzsákon arról, hogy a TikTok szeretné minél gördülékenyebbé tenni a zenék felhasználást a felületén. Ugye maga a platform eredetileg a tátikavideóival indult, ahol a felhasználó mindenféle dolgot csinált egy adott zenére, de a legtöbbször tátogott is rá.
A kínai cég most aláírt a Merlinnel, egy független ügynökséggel a zenék licenszeléséről, de folyamatosan terítéken vannak az olyan nagy kiadók is, mint a Sony Music, az Universal Music vagy a Warner Music. Ezután pedig teljesen egyszerű lesz kiválasztani, milyen zenére is szeretnénk bohóckodni.
Egyébként a közelmúlt egyik legnagyobb zenei őrülete is a a TikTokhoz köthető. Ki ne emlékezne Lil Nas X-re és az ő Old Town Roadjára, amiből a TikTok nélkül gyakorlatilag semmi nem lett volna, annyian osztották meg a zenét és „csináltak rá valamit.”