Az nem titok, hogy a Facebook próbálja még kezelhetőbbé tenni a hirdetéseket. A cég lecsupaszította a hirdetési egységeit és a végcélra irányította a hirdetők figyelmét. Mostantól az Ads Manager is egyszerűbbé válik, hogy a kulcsfontosságú mutatók is gyorsabban láthatóak legyenek. A Facebook azt reméli, hogy legfrissebb változtatásai valóban könnyebb használatot eredményeznek – írja az InsideFacebook.

Hatékonyabban lehet testre szabni, menteni és időzíteni a hirdetéseket, mérni az elérést (vagy bármely mutatót, amely fontos a hirdető számára) és megfigyelni a teljesítményt demográfia, elhelyezés és ország szerint.

Screenshot12-1024x383

A Facebook így magyarázta a változtatásokat egy blog posztban:

„A Facebook Ads Manager szolgáltatása lehetővé teszi a kampánymenedzsmentet, az optimalizálást és jelentéskészítési funkciók használatát, amelyek segítenek a hatékony hirdetési kampányok felépítésében. Ahogyan a legutóbbi Page Insights frissítéseink esetében, az Ads Managert is egyszerűbben használhatóvá tesszük. Úgy gondoljuk, hogy ezek a frissítések segítenek a hirdetőknek a kampányok valós idejű teljesítményének mérésében, hogy aztán még hatékonyabb Facebook kampányokat hozhassanak létre a jövőben.”

Ezekkel a változtatásokkal a Facebook még több hirdetőt tud bevonzani, hiszen így könnyebben használható, egyúttal kevésbé tűnik „félelmetesnek” az Ads Manager. A Facebook nemrég ünnepelte az 1 milliomodik aktív hirdetőjét és úgy tűnik, szándékában áll ezt tovább növelni.

Ti mit gondoltok az Ads Manager frissítéséről?