A Facebook egyszerűbbé teszi a vállalkozások számára a kedvezmények létrehozását és követését – az akciókat pedig könnyebb lesz nyilvántartani a felhasználók számára is.
A Facebook ma debütálta a felturbózott Facebook ajánlatok (Facebook Offers) szekcióját, ami hasonló egy digitális kupongyártóhoz. A fejlesztés célja, hogy a vállalkozások egyszerűbben és gyorsabban érjék el azokat a felhasználókat, akik várhatóan szeretnének éni a lehetséges lehetőségekkel, ezen felül a rendszer képes tájékoztatást adni arról is, hogy a felhasználók milyen kedvezményekkel élhetnek, és azok mikor járnak le.
Az ilyen ajánlatok nem számítanak újdonságnak a Facebook számára – valójában már 2012 eleje óta jelen vannak valamilyen formában, habár a Facebook product managere, Dan Barak szerint a frissítésnek hála akadálytalan lesz mostantól a funkció használata.
A hirdetők mostantól megcélozhatják egyenesen azokat az embereket , akik szerintük a lefinkább élne ajánalataikkal és akcióikkal. Ezen felül létrehozhatnak egy vonalkódot vagy QR-kódot is, amelynek segítségével nyilván tarthatják, hogy eddig hányan éltek az ajánlattal.
A felhasználóknak nem szükséges azonnal felhasználniuk a felajánlott kedvezményt, azt könyvjelzőként tudják elmenteni a Facebookon belül, ahol meg tudják nézni az eddig elmentett, felhasználásra váró kedvezményeket, melyekről figyelmeztetés is érkezik, amennyiben hamarosan lejárnak.
Forrás: Adweek