A nagyobb átláthatóság és az összetettebb kampányok könnyebb kezelhetősége miatt új lehetőségeket kínál az Instagram a márkaegyüttműködések kezelésére.
Mostantól lehetősége lesz a tartalomelőállítóknak egyszerre két márkát is megjelölni a bejegyzésekben. Ez amellett, hogy leegyszerűsíti az olyan promóciók kezelését, amelyben több márka is érintett, lehetőséget ad izgalmas keresztpromóciók lebonyolítására is. Minden érintett márkának jóvá kell hagynia előzetesen ezt a fajta megjelölést, mielőtt az láthatóvá válna, így elkerülhető lesz, ha valaki szándékosan vagy akaratán kívül kényelmetlen helyzetbe hozná egy partnerét. Az Instagram mostantól lehetővé teszi az alkotók számára, hogy márkajóváhagyást megelőzően márkázott tartalmat tegyenek közzé, bár a márkanév a bejegyzésen függőben marad addig, amíg azt le nem okézza az érintett cég. Ezzel együtt a márkapartnereknek is nagyobb betekintést enged majd abba, hogyan teljesített az együttműködés.
Forrás: Social Media Today