A világ több forgalmas pontján lehet találkozni a Snapchat első globális médiakampányával, ami arra ösztönzi az embereket, hogy nyissák meg a telefonjukon az alkalmazást, és fedezzék fel, hogyan tarthatják a kapcsolatot szeretteikkel, hogyan használhatják az e-kereskedelmet vagy éppen hogyan kapcsolódhatnak a kultúrához az applikáció segítségével.
Számos forgalmas helyen látható a reklám olyan nagyvárosokban, mint Atlanta, Los Angeles, London, Mexikóváros, Mumbai vagy New York. Az ötlet az, hogy elkapja azokat a pillanatokat, amikor a legtöbb ember egyébként is csak céltalanul nyomogatja a telefonját, mint például mikor egy megállóban vár a buszra, vagy a reptéren a poggyászkiadásra, egy étteremben barátra várva, vagy éppen a városban sétálva, bár utóbbi elég veszélyes, úgyhogy inkább mindenki figyeljen a járdára és a közlekedésre.
Ha a felhasználó megnyitja az alkalmazást, akkor a helyadatait alapul véve egy teljesen helyspecifikus kiterjesztett valóság szűrőt próbálhat ki, New York beton dzsungeléből igazi dzsungel lesz, míg Londonban a Waterloo állomáson egy repülő bálna jelenik meg. Az aktivitás az elkövetkező hónapokban fut majd, és olyan márkákkal is együttműködnek, mint a Disney +, a Warner, az American Eagle, a farfetch vagy a Ralph Lauren. A kampány globális lesz és kiterjed Ausztráliára, Kanadára, Franciaországra, Németországra, Hollandiára, Szaúd-Arábiára és az Egyesült Arab Emírségekre.
A Snap közleménye szerint naponta 200 millióan használják a kiterjesztett valóság megoldásokat, a felhasználóik 70 százaléka szerint ez a legszórakoztatóbb és legjobb módja, hogy kapcsolatban maradjon a szeretteivel és a barátaival. A kampánytól pedig azt várják, hogy a felhasználók még közelebb kerülnek a kiterjesztett valóság szórakoztató élményéhez, és a partner márkák is megmutathatják, mit jelent ez a technológia márkakommunikáció szempontjából.
Forrás: Adweek