Kicsit a nálunk jól ismert teleshopra hajaz, de az ázsiai országokban nagyon népszerű műsort indít a Walmart áruházlánc a TikTokon. 

Az első ilyen műsor a TikTok történetében december 18-án zajlott, a témája a divat volt, és a karácsony előtti vásárlás. A modellek a Walmart kollekcióját mutatták be, a termékeket azonnal meg is lehetett rendelni, az oldal elhagyása nélkül. 

Photo: TikTok; Flickr user Mike Mozart

Az e-kereskedelem egyre erőteljesebben van jelen a közösségi oldalak életében, mindegyik népszerű alkalmazás arra törekszik, hogy a felhasználóknak arra az időre se kelljen elszakadni a felülettől, hogy vásároljanak. A Walmart és a TikTok együttműködése azért volt különösen izgalmas, mert az amerikai szankciók elkerülése miatti, tulajdonosváltással kapcsolatos spekulációk során a Walmart is szóba került, mint potenciális vásárló. Úgy tudni, hogy ez egy tesztadás volt, amiben mindkét fél megnézhette, hogyan működik élesben ez a fajta vásárlási mód, és a források szerint a két cég nem osztozott a bevételeken. 

Forrás: Fastcompany