Az Instagram után a Youtube is előjött azzal, hogy kiterjesztett valóságot használó megoldásokkal próbálhatnak ki a felhasználók például sminktermékeket.

Előbbi platform nemrég közölte, hogy teszteli azt a megoldását, ahol szintén sminktermékeket és szemüveget lehet felpróbálni, és valós időben ellenőrizni, hogyan áll, most pedig a Youtube jelentette be, hogy az előzetes tesztek után kiterjeszti az AR Try-On lehetőségét, és a cégek, akár főoldali hirdetésben is használhatják. Egyelőre csak szépségipari termékeket lehet így kipróbálni, de a Youtube azt tervezi, hogy folyamatosan újabb termékköröket és ezáltal új márkákat is bevon a projektbe. Azzal pedig, hogy mindez akár a főoldalról, az ajánlott videók feletti első hirdetési helyen elérhetővé válik, a felhasználóknak is leegyszerűsíti a keresést, a márkának pedig nagyobb elérést biztosít. 

A megjelenése úgy fog kinézni, hogy a telefonon megosztja a képernyőt, a felső részen elindul egy videó, amiben a sminkterméket mutatják be, az alsó részen pedig az első kamera képét lehet majd látni, és az arcra igazítja azt a sminket, amiről a videóban éppen szó van. 

Forrás: Social Media Today