Az email marketinget gyakran hasonlítják a közvetlen üzenetküldéshez. Viszont azzal ellentétben, itt az irreleváns és idegesítő levél küldése tönkreteheti az egész email marketing programodat – írja a MarketingSherpa Blog.
A közvetlen üzenetküldés esetén, ha a címzettnek nem tetszett, amit küldtél, már dobhatja is a szelektív kukába.
Az email marketinggel a címzetteket befolyásolni lehet, ami hatással van azon képességedre, hogyan tudsz más potenciális vásárlókat elérni – akár a spamek között is landolhat az üzeneted. Brutális, igaz?
Ezért, hogy segítsünk fejleszteni a céged email marketing stratégiáját, itt egy infografika, amely a MarketingSherpa felméréséből született. A taktikák között szerepel az egyszerű leiratkozási lehetőség biztosítása és a listák rendszeres karbantartása is.
Ti melyik taktikákat alkalmazzátok ezek közül, hogy növeljétek az email „szállíthatóságának” arányát?