Volt már úgy, hogy egy teljes Facebook státuszfrissítést, képet, videót vagy beszélgetést akartál egy blog bejegyzésben vagy a weboldaladon posztolni? A Facebook, a jól ismert közösségi média óriás most bejelentette, hogy érkeznek a beágyazható posztok – tájékoztat a Business2Community.

Egy Facebook poszt beágyazása hasonlóan működik a Twitterhez vagy a YouTube-hoz, amelyeknél rá kell kattintani az „Embed post” (Beágyazás) opcióra a menüben, ahol elérhetővé válik a beágyazási kód.

Ezt a kódot lehet másolni és beilleszteni a honlapra vagy egy blog poszt HTML nézetébe. A Facebook posztokat pedig nyilvánosra kell állítani és a Facebook profilodat vagy oldaladat engedélyeztetni, hogy a beágyazási kódokat használhasd. Dave Capra, aki a Facebook szoftverfejlesztője, azt is hozzátette: „Amikor beágyazásra kerültek, a posztok tartalmazhatnak képeket, videókat, hashtageket és más tartalmat. Az emberek lájkolhatják és megoszthatják a posztot közvetlenül a beágyazásból.”

A bejegyzések beágyazása egy népszerű módszer újságírók, hírszervezetek és bloggerek körében, hiszen így naprakészen és dinamikusan oszthatnak meg tartalmat. Jelenleg a CNN, a Huffington Post, a Bleacher Report, a PEOPLE és a Mashable is beágyazási jogokkal rendelkezik, melyeket „hamarosan bővíteni fognak”.

A Facebook ezt a példát osztotta meg a brit monarchia hivatalos Facebook oldaláról. „Közvetlenül rákattinthatsz a #RoyalBabyBoy hashtagre a beágyazott posztból, hogy felfedezd a hasonló tartalmakat Facebookon” – mondja Capra:

FacebookEmbededPosts

Tervezitek, hogy használni fogjátok a beágyazott posztokat?