Amilyen jól indult, annyira visszaesett a lelkesedés az új alkalmazás iránt.

Még csak nemrég mutatta be az Instagram a Hyperlapse nevű alkalmazását, amivel timelapse hatású felvételeket tudunk készíteni és megosztani. A kezdeti népszerűség azonban megtörni látszik – írja a venturbeat.com.

hyperlapse

Bár az iOS-es felhasználók 4 csillagra értékelték az alkalmazást (ami szokatlanul magas minősítés ahhoz képest, hogy a Facebook tulajdonába tartozik), a Hyperlapse az amerikai letöltési listának jelenleg a 469. helyét foglalja el, míg a legjobb fotós- és videós alkalmazások között csak a 48. helyre elég.

A lap megnézte a Google Trends adatait is. Ebből jól látszódik, hogy augusztusban, a Hyperlapse bemutatásakor hatalmas népszerűségnek örvendett az alkalmazás, de az érdeklődést nem tudták fenntartani.

hyperlapse_google_trends

A Hyperlapse-t egyébként a VenturBeat információi szerint nem is a tömegeknek szánták, mindennapi használatra. Egy kis mérnöki csapat dolgozott rajta, esténként és hétvégenként. A Facebook szóvivője szerint amúgy a céget most nem igazán érdekli, hogy az alkalmazásaik éppen hogyan is teljesítenek az App Store-ban.