2013 már mögöttünk van, így ideje elgondolkozni azon, milyen ügyfélszolgálati stratégiát vetünk be 2014-ben. Hogy kellő önbizalmat adjunk hozzá, összegyűjtöttünk 10 top releváns trendet – így elérheted azokat az ügyfélszolgálati célokat, amiket erre az évre terveztél – írja a Business2Community.

Miközben intenzívebbé válik a verseny és az üzleti világ egyre inkább fogyasztó-orientált lesz, az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú elemmé válik, amely megkülönböztethet minket a riválisoktól. A modern ügyfélszolgálat pedig szorosan kapcsolódik a technológiai innovációhoz. A mobilitás, a felhőalapú szolgáltatások, a közösségi média és a megannyi adat erőteljes kombinációja egyszerűvé teszi a személyre szabott ügyfélszolgálati élmény biztosítását és magasra teszi a vevő elvárásait minden üzlet irányában.

Ma már nem elég azt várni, hogy az ügyfél kapcsolatba lépjen veled. Az vevő elégedettségének fenntartása érdekében proaktívnak kell lenned és kezdeményezned. És míg nagyszerű dolog egyszerre több „support” csatornát is fenntartani, a vásárlók boldoggá tételének kulcsa az egységes élmény nyújtása minden egyes felületen.

A 2014-ben figyelmet érdemlő ügyfélszolgálati trendekről még több információt találsz ezen az infografikán:

10-Customer-Service-Trends-to-Watch-in-2014