Megerősítve a korábbi értesüléseket, miszerint a Disney+ hamarosan az e-kereskedelem felé is terjeszkedik, a streamer bejelentette egy új teszt elindítását, amely lehetővé teszi, hogy a Disney+-előfizetők exkluzív dolgokat vásároljanak olyan márkáktól, mint a Star Wars, a Marvel, a Disney Animation Studios vagy a Pixar, ráadásul közvetlenül a filmek oldalairól.
A Disney a streamelés és vásárlás összevonására vonatkozó terveiről először szeptemberben számolt be a The Wall Street Journal, ahol megjegyezték, hogy a funkció QR-kódokon fog alapulni, amelyek a Disney online áruházába irányítják át a nézőket.
Ez így is lett, ugyanis a tervezett élmény az lesz, hogy a Disney+-előfizetők telefonjukat a tévé képernyőjéhez tartva beolvassák a QR-kódot, majd megnézhetik és megvásárolhatják az exkluzív árut. Alternatív megoldásként felkereshetnek egy speciális URL-t, ha hagyományosabb online vásárlási élményre vágynak. Mindkét esetben a felhasználóknak a Disney+ bejelentkezési adataikkal kell hitelesíteniük a fizetést és a vásárlást. Ez azt jelenti, hogy az ezt a lehetőéget egyelőre kizárólag a Disney+ előfizetői használhatják, (és egyelőre csak az Egyesül Államokban).
Az árugyűjtemény számos népszerű franchise-hoz és címhez kötődik majd a Disney szerint, köztük a „Star Wars”, a „Black Panther”, a „Doctor Strange in The Multiverse of Madness”, a „Frozen 2” és a „Lightyear”. Szóval mostantól ha megteszik valakinek egy fénykard csata, azonnal beszerezheti hozzá a fegyvereket.
Forrás: Techcrunch