Az NBC Universal ősztől értékes kontenteket fog szolgáltatni a Snapchat számára, legfontosabb és legnépszerűbb műsoraival kapcsolatban.

NBC Universal - Snapchat

A több évre szóló szerződés értelmében olyan programok és hirdetések fognak születni, melyeket speciálisan telefonra terveznek, hogy minél nagyobb engagementet tudjanak elérni a Snapchat havi 150 millió felhasználójával.

Augusztus 22-én indul útjára a The Voice on Snapchat, egy öt részes minisorozat, mely a szeptember közepén debütáló tehetségkutató versenyt előzi meg. A sorozatban – melyben fel fognak tűnni a zsűrik, Miley Cyrus és Adam Levine is – a felhasználókat is felszólítják majd saját kontent gyártására – anyertes az első részben tűnhet majd fel.

Szeptembertől további exkluzív NBC Universal tartalmak is megjelennek majd a Snapchat Discovery oldalán – olyan műsorokhoz kapcsolódóan, mint a E! News, a The Tonight Show With Jimmy Fallon vagy a Saturday Night Live. És mindez még csak a kezdet, hiszen a csatornának megannyi olyan szórakoztató és sportműsora van, mely megtalálhatja majd közönségét a Snapchaten.

Az NBC jelenlegi óriási dobása az Olimpia közvetíse, melyhez roppant pozitívan álltak hozzá, igaz, a nyitóceremónia nem igazán hozta azokat a számokat, amikben bíztak… 

Forrás: Adweek