Miután a Pinterest immár havi 150 millió aktív felhasználóval bír, akik naponta 66 millió keresést indítanak el a több mint 75 milliárd pin között, elmondhatjuk, hogy a platform szép lassan de biztosan egyre nagyobb fontosságot nyer a social media világában. Éppen ezért lehet érdekes az az ünnepi időszakban, hogy a felhasználók mennyire és hogyan használják ajándékötletek gyűjtésére. Erről készített most infografikát a Pinterest.
A Pinterest azt vizsgálta, hogy melyek a legtöbb kattintást elérő tárgyak a következő kategóriákban: Technológia, Divat, Háztartás, Utazás, Gyerekek és Általános trendek. Ezen felül néhány infó a felhasználókról is kiderült:
Technológia
- A Fitbittel idén 133%-al több pin foglalkozott.
- Ezen felül népszerűek a VR-gadgetek, a Microsoft Surface és a Frends fejhallgatók is.
- A felhasználók 42%-a tartja azt magáról, hogy korán felfedezi és használja az újdonságokat.
Divat
- 257%-al több pin született a falra szerelhető neon feliratokról, mint tavaly.
- Népszerűek ezen felül a minimalista ékszerek, a mandalát ábrázoló faliszőnyegek és a luxusórák.
- Bár egyik sem kiemelkedően eredeti termék, a pinnelők 40%-a mindenesetre trendszetternek tartja magát.
Háztartás
- A spirálozó eszközökkel 98%-al több pin foglalkozott, mint tavaly.
- Ezen felül jól futnak az otthoni okoskészülékek (lásd Google néhány remek újdonsága), a kukták és a étkezési dobozok.
Utazás
- A vintage travel kifejezéssel kapcsolatban 609%-al több pin született, mint tavaly.
- Ezen felül népszerűek azok a bejegyzések, melyek utazási guideokkal, bőrápolással és gurulós bőröndökkel foglalkoznak.
- Emellett az is kiderült, hogy a Pinterest felhasználók 30%-al nagyobb eséllyel indulnak útnak a következő hat hónapban.
Gyerekek
- Az idei sztár a Finding Dory, mellyel kapcsolatban 1285%-al több bejegyzés született, mint tavaly – ez érthető, miután csak júniusban került a mozikba, ám népszerűségét ez a tény nem gyengíti.
- Ezen felül népszerű a Hot Wheels elnevezésű autós játék, a Beanie Boos plüssök és a Nintendo is.
- A Pinterestet használó szülők 30%-al hajlamosabbak arra, hogy megvásárolják a Pinteresten látott terméket gyerekeiknek.
Forrás: Social Media Today