Megjelent az instagram 2022-es Trend Riportja, amelyben azt próbálják meghatározni, hogy mik lesznek az elkövetkezendő évek népszerű, kultúraformáló témái.
A közlemény szerint ezek lesznek a jövő trendjei:
Karrier és oktatás: A következő generációs szakemberek újraértékelik oktatási és karriercéljaikat, és a Z- generáció 90 százaléka úgy gondolja, hogy a legjobb oktatás valós tapasztalatokból származik, szemben a hagyományos oktatás tanításaival.
Hírességek és alkotók: Az alkotók az A-listás hírességek szintjére emelkedtek, egy felmérés válaszadóinak 83%-a szerint az alkotóknak akkora befolyásuk van, mint az online influenszereknek.
Divat és szépség: A divatban fontosabb lesz a természetes szépség, és az átlagos emberek hangsúlyozása.
Ételek: A fiatalabbak otthon feszegetik a határokat, bonyolult receptekkel és bonyolult főzési technikákkal kísérleteznek.
Gaming: A játékok lettek a bevásárlóközpontok, ahol több fiatal tölt több időt a játékban, az alapvetően „non-gamer” játékosok pedig a divat miatt jutnak el a játékokhoz, és ötből egy arra számít, hogy több márkás ruhát szerez a digitális avatarjához.
Mémek: A mémek a csúcsra emelkednek, miközben az “először gondold végig” humor újra népszerű lesz.
Zene és tánc: A zene ma már közösségi, a rövid formátumú videók újradefiniálják a az egészet, a zene pedig vizuálissá válik.
Vásárlás: Az online vásárlás eltávolodik a nagyméretű kiskereskedői oldalaktól és a közösségi és a kiterjesztett valóság élményeitől. Megjelennek a digitális használt termék boltok.
Társadalmi igazságosság: Az érdekvédők a közösségi platformok legaktívabb felhasználói, és ez 2022-ben egyáltalán nem fog lassulni.
Wellness: A fiatalok újragondolják, hogy az életükben hozott döntéseik hogyan befolyásolják mentális egészségüket, és a holisztikus wellness irányába fordulhatnak.
Forrás: Instagram