Szinte egyszerre adta ki a Snapchat és a Pinterest, hogy aktuálisan mik a legnépszerűbb trendek az oldalán, mi az, amikre az elmúlt hónapban nagyon rápörögtek a felhasználók, azaz milyen témában érdemes posztolni, ha nagyobb nézettséget szeretnének elérni a felhasználók. 

Illetve a Snapchat esetében ezt úgy is megfogalmazhatjuk, hogy mire kell figyelni, ha szeretnénk megérteni, mi menő most éppen a fiataloknál. (Az októberi jelentésüket itt lehet megtalálni részletesen.) Az nem meglepő, hogy októberben a halloween volt az egyik slágetréma, de a hálaadás és az indiai Diwali ünnepe is nagyon pörgött, de a nemzetközi taco nap, és a coming out napja is népszerű téma volt. 

A Pinteresten 550 százalékkal többen kerestek rá a kövekkel kirakott szemsminkre, de a mágneses szemtus és a színes szemtus is népszerűek voltak. Az ételek közül a paradicsomleves ment nagyon, és a parmezános kolbászkrémre kerestek rá sokan, valamint a nem túl biztató nevű hamburgeres karfiol levesre. A divatban abszolút a kordbársony nyert minden keresést, a dekoráció témában pedig az előszobát szerették volna feldobni a felhasználók.