Használsz hashtageket Instagram posztjaidhoz? Kíváncsi vagy, melyik kifejezésre reagál legjobban a célközönséged? Na, ehhez mindenképp szükséges használnod egy mérő platformot, hogy könnyebben elérd a célod. A Social Media Expert öt megoldást gyűjtött össze.
#1 Command Analytics & Hashtags for Instagram
Egy mindenegyben iOS app, ami minden aktivitást követ és analizál. A havi 9,99 dolláros prémium verziója célba veszi az összes hashtaget, amit használunk posztjaink alatt, és mindegyiknél külön-külön láthatjuk a kommentek és lájkok átlagos számát. Ha valamilyen sajátos kifejezést teszünk a kettőskereszt mögé, könnyen lemérhetjük vele, milyen pozitívan (vagy éppenséggel negatívan) hat a követőinkre.
#2 Sprout Social
A Sprout Social egy jól ismert social media menedzser program, mellyel jelentéseket készíthetünk az Instagramról – egyszerű, de alapos analíziseket, ahol legfelül jelennek meg a legnépszerűbb szavak, legalul pedig azok, amiket inkább ne használjunk. Méri a leginkább használt hashtageket és összegyűjti azokat, melyek a legnagyobb aktivitást eredményezik. Ezek a riportok pedig nagyban segítik az előrehaladásunkat, ahogy újabbnál újabb tageket próbálunk ki.
#3 Simply Measured
Harmadikként itt egy átfogó elemző, ami főként elemzésekre és jelentésekre koncentrál, melyek a lehető legrészletesebben képesek elemezni egy-egy kampányt. Ezek három részből állnak: diagramok, eredménymutatók, függelék. Az egyes tageket külön-külön is analizálja, de akár össze is hasonlíthatjuk azokat. Árazása a vállalatok igényeitől függően változik.
#4 Iconosquare
Az Iconosquare a legismertebb Instagram-menedzsment rendszer. Ütemezhetünk vele bejegyzéseket, rendkívül részletes statisztikákat készíhetünk, követhetjük a kommenteket, sőt válaszolhatunk is rájuk. A feláras szintjei tartalmazzák a hashtag-elemzést, az ezekhez kapcsolódó aktivitás mérését és természetesen a szponzorált kifejezések eredményeit is megmutatja.
#5 Keyhole
Ez az alkalmazás leginkább újságírók, marketingesek, vezetők és ügynökségek számára hasznos. Twitter és Instagram-kulcsszavak követésére specializálódott, és az Iconosquare-hez hasonlóan fiókszintű használati statisztikákat nyújt, valamint valós idejű kampány adatokat. Az egyes tageknél azok hatását a posztok, felhasználók számát és növekedését méri.
Forrás: Social Media Examiner