A reklámpiac folyamatosan változik, és állandóan újabbnál újabb hirdetési formátumok jelennek meg. Már nem csak rövid hirdetések, de eltűnő hirdetések is léteznek: a Stories igazi teret hagy a kreativitásnak. A kérdés az, hogy milyen hatékonysággal tud működni a story-telling a márkák esetében ezeken a platformokon. A hirdetőknek úgy kell tekinteniük a Stories-ra, mint egy kiugró lehetőségre, és be is mutatjuk, hogy miért!
-
Ezentúl másképp közeledsz a story-tellinghez
Természetesen ez merőben különbözik a hagyományos reklámoktól, viszont ez a fajta tartalom soha nem tapasztalt szabadságot és fantáziát biztosít a hirdetők számára. Nincsenek szabályok, akár még spontán tartalmakat is kreálhatunk, a lényeg az, hogy ütős legyen. Az Instagram Stories számos eszközt biztosít, amivel igazán személyes contentet gyárthatunk a márkánk arculatától függően.
-
Ez is egy kísérlet
A Stories funkción keresztül nem csak a hirdető, de a fogyasztók is kísérletezhetnek: az interakciónak rengeteg módja van. Az olyan interakciós elemeken keresztül, mint például a szünet, a kattintás, elhúzás stb. a felhasználók jobban fognak figyelni a tartalomra is.
-
Rugalmas, de koherens
Ez az egyedi forma lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy könnyed és játékos formában kommunikálják a márkaüzenetet. Ha egy komplex történetet akarunk létrehozni, akkor ez lesz a megfelelő formátum, hiszen több üzenetet is összefűzhetünk, és naponta megoszthatunk egy részletet. Ne szabad elfelejteni, hogy minden részlet fontos!
-
Itt megtalálod az embereket
Önmagában meggyőző érv, hogy az Instagram Stories-t naponta 250 millió user használja. Ráadásul a 25 év alatti korosztály átlagosan 32 percet tölt naponta a felületen.
-
A kreatív lehetőségek tárháza
2016 augusztusa óta az Instagram Stories több mint 20 új funkciót mutatott be a felületen. Ez azt jelenti, hogy még kreatívabb hirdetéseket tudunk létrehozni a különböző eszközök segítségével.
-
Maradandó benyomást kelt
Az igaz, hogy a Stories formátum nem tart örökké, viszont a benyomásait emlékezetessé tehetjük. Arról nem is beszélve, hogy ez a hirdetési fajta továbbra sem reklám ízű, ezért nem idegeníti el a felhasználókat.
Az Instagram legújabb eszközéről itt írtunk:
Tippek az influencerekkel való együttműködéshez az alábbi linken:
4 kreatív módszer az együttműködéshez Instagram influencerekkel
Forrás: AdWeek