Múlt héten a Facebook bejelentette, hogy a Facebook Stories elérhető lesz az üzleti oldalak számára is, így a márkák is kihasználhatják ezt a funkciót. Viszont miért éri meg ezzel is élni? Egyelőre nagyon úgy tűnik, hogy kevesen használják.

Azt még nem tudhatjuk, hogy a Facebook Stories eléri-e valaha is az Instagram Stories sikerét, ami már a Snapchatet is alaposan megszorongatta a piacon. Ettől függetlenül tartogat még néhány lehetőséget ez az alkalmazás is, amiket a hirdetőknek is érdemes megfontolniuk. Mutatunk négy érvet a Stories használata mellett!

 

  1. Légy topon

Szó szerint: a Facebook Stories alkalmazáson keresztül a felület tetején lesz látható a branded ezáltal. Ezzel felhívhatod a figyelmet a márkádra, hiszen pont a feed legtetején jelenik majd meg.

  1. Cross-post megoldás az Instagrammal

A Facebook már azt is bejelentette az elmúlt időszakban, hogy az Instagram Stories tartalmaink megjeleníthetővé válnak a Facebook Stories-ban is. Ugye nem kell magyarázni, hogy az Instagram hasonló felülete mennyire népszerű? Ebből a hirdetők is csak profitálhatnak.

  1. A Stories használata mindenhol egyre nagyobb

Instagramon 250 millió felhasználó használja ezt a felületet minden nap, ami azt mutatja, hogy a Stories népszerűsége folyamatosan nő. Ez a többi platformon is erősödő tendenciát mutat, tehát határozottan van rá igény a piacon.

  1. Növelheti az organikus reach-et

A Facebook Stories segíthet növelni a reach-et az oldalakon, ugyanis már régóta új eszközöket keresnek a márkák erre a célra. Ezzel az eszközzel több felhasználót is elérhetünk azáltal, hogy több felületen is megjelenik az üzleti profilunk.

      5. Kreatív megoldások

Ezzel a lehetőséggel még kreatív megoldásokkal érhetjük el a követőinket, és személyesebbé tehetjük a kommunikációt és a márkánk arculatát is.

A Facebook Stories debütálásáról az üzleti oldalakon itt írtunk:

A Facebook Stories elérhető lesz az üzleti oldalakon is

Új hirdetési lehetőségek az Instagram Stories-ban:

Még több lehetőség a hirdetők számára az Instagram Stories-ban

Forrás: Social Media Today