A social media-óriáson az Under Armour’s által hirdetett interaktív játékkal a felhasználók átlagban 78 másodpercet töltenek. És nem is kevesen.
A 60 millió felhasználót számoló egyesült államokbeli és kanadai területeken a Discover szekcióban felugró hirdetésről a felhasználók azonnal átugorhatnak a Droga5 kampányára kialakított It Comes From Below elnevetésű játékra. És meg is teszik.
A Snapchat adatai szerint az első napon az emberek 20 százaléka élt a hirdetésben felkínált lehetőséggel és átlagban 78 másodpercet játszottak is a játékkal. Ezen felül 19 százalékuk más felhasználóval is megosztotta a játékot.
Nem ez az első sikeres játék a Snapchat felületén. A Gatorade szeptemberben hirdetette itt Serena Williams Match Point elnevezésű játékát – a hirdetést látó felhasználók 16 százaléka játszott a játékkal – átlagban 200 másodpercet.
Míg a Facebooknak néha meggyűlik a baja a valóban sikeres app-hirdetésekkel, az első példák szerint a Snapchat ügyesen jár el.
Forrás: Adweek