A Facebook tegnap jó pár változást jelentett be, mellyel a hirdetőknek szeretnének kedveskedni.

Linkek előnézeti képének változtatása

Sokszor morogtunk, hogy a beszúrni kívánt link előnézeti képét rosszul olvasta ki a Facebook algoritmusa. Ennek most már vége, hiszen mi magunk is feltölthetjük az előnézeti képet:

PagePostLinkAdCustomizableImages

Egyszerűbb “Unpublished Post” kezelés

Ezzel a módszerrel úgy tudunk bejegyzéseket a rajongói csoportunk bizonyos részéhez eljuttatni, hogy nem hagyományos hírfolyamos posztot írunk. Gyakorlatilag egy olyan hirdetés fajta, aminek a segítségével célzott üzeneteket tudunk küldeni. Mostantól egyszerűbb lesz a kezelése.

PagePostLinkAdSimplifiedFlow

Külső linkekre mutató hirdetések a hírfolyamban

A hírfolyamban megjelenített hirdetések sokkal jobban teljesítenek, ezért a Facebook mostantól felkínálja a lehetőséget, hogy az ún. “domain ad” hirdetés ide kerüljön.

PagePostLinkAdRedesignedAdCreateFlow

A Facebook szerint ezek a változásokat a hirdetők kérték. Mit szólsz hozzá?

Forrás: allfecbook.com