A Coca-Cola 11 éve nem hozta forgalomba a Surge nevű üdítőitalát, ami ízében leginkább a Mountain Dew-ra hasonlít.

Most viszont, amint visszatért az amerikai piacra, rögtön el is fogyott. A Coca-Cola szeptember 15-én hozta vissza 11 év után az innivalót, igaz, nem a megszokott kereskedelmi forgalomban árusították, hanem kizárólag az Amazon oldalán lehetett hozzájutni. A márkának ez a húzása volt az első, amikor kizárólag a digitális-, illetve a közösségi médiában promózta egy akcióját. A cég úgy nyilatkozott, hogy az akció nagyon hasznos tanulási lehetőség volt a számukra – írja az AdWeek.

surge

A Facebookon több mint 150 ezren csatlakoztak a Surge Mozgalomhoz, ami azért alakult, hogy a Coca-Cola újból piacra dobja a régen annyira kedvelt terméket. A fanatikusok egy óriásplakátot is összedobtak, amit a Coca-Cola atlantai központja mellé tetettek ki, amiben “visszakérik” az üdítőt. A tagok rengeteg e-mailt írtak, telefonáltak, és a Youtube-on is kommenteltek, hogy szeretnének megint inni belőle.