A Felix ketchup márka nemrég a Helsinkiben működő hasan&partners ügynökséggel partnerségben indította új kampányát, amelyben ketchupból készítik el Facebook rajongóik portréját – számolt be a Fastcocreate.com.

A pop-art művész Nathan Wyburn egy belvárosi üvegstúdióban készíti a műalkotásokat és bár még ketchuppal nem dolgozott, az étel művészete nem új számára. Korábban már megformázta Simon Cowellt is toast kenyérből, Lady Gaga portréja pedig csupa cukorból kelt életre a kezei között.

Aki az üvegstúdió mellett sétál, láthatja, hogy a művész napi 8-10 órát dolgozik azon, hogy megörökítse a Felix rajongóit, akik a márka Facebook oldalán feltöltötték képeiket. A szerencsés kiválasztottak ketchup portréi aztán saját idővonalukon is megjelennek és egy time-lapse videót is kapnak, amely megörökíti az alkotás folyamatát. Utóbbi egyébként élő közvetítésen keresztül is követhető a Felix Facebook oldalán.

A most 50 éves Finland’s Felix ezzel a kampánnyal először próbálja ki magát a közösségi médiában.