Egy szabadalmazás alatt álló applikáción azt látni, hogy egy felugró ablak rákérdez, hogy szeretne-e 2 dollárt fizetni azért, hogy működjön a leírásba épített link. 

Az eredeti szabadalmat még 2016-ban adta be a Facebook, az Instagram anyacége, ezt frissítik a fizetett link szolgáltatással. A leírás szerint ha a rendszer azt érzékeli, hogy egy fotó leírásához linket, hivatkozást tesznek, akkor arra kéri a felhasználókat, hogy fizessenek, hogy élővé válljon a link, azaz rá lehessen kattintani. 

Ez egyébként egy régóta meglévő problémára adna megoldást, ugyanis most sem lehet a képaláírásban linkeket tenni, a sztorikban sem lehet közvetlenül linket megjeleníteni. Ezért lett népszerű a fiók leírásába, azaz a bioba tenni a linkeket. De nem biztos, hogy az influenszerek, márkák és felhasználók a probléma fizetős megoldását szerették volna elérni. 

Hogy ezt az újítást valóban bevezetik-e, azt nem tudni, a nagyobb cégek állandóan adnak be új szabadalmakat, amiknek egy részét soha nem is látja a nagyközönség élesben. A Facebook és a Twitter egyelőre nem kommentelte mi a tervük ezzel a szolgáltatással. 

Forrás: The Verge