hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Egy szabadalmazás alatt álló applikáción azt látni, hogy egy felugró ablak rákérdez, hogy szeretne-e 2 dollárt fizetni azért, hogy működjön a leírásba épített link. 

Az eredeti szabadalmat még 2016-ban adta be a Facebook, az Instagram anyacége, ezt frissítik a fizetett link szolgáltatással. A leírás szerint ha a rendszer azt érzékeli, hogy egy fotó leírásához linket, hivatkozást tesznek, akkor arra kéri a felhasználókat, hogy fizessenek, hogy élővé válljon a link, azaz rá lehessen kattintani. 

Ez egyébként egy régóta meglévő problémára adna megoldást, ugyanis most sem lehet a képaláírásban linkeket tenni, a sztorikban sem lehet közvetlenül linket megjeleníteni. Ezért lett népszerű a fiók leírásába, azaz a bioba tenni a linkeket. De nem biztos, hogy az influenszerek, márkák és felhasználók a probléma fizetős megoldását szerették volna elérni. 

Hogy ezt az újítást valóban bevezetik-e, azt nem tudni, a nagyobb cégek állandóan adnak be új szabadalmakat, amiknek egy részét soha nem is látja a nagyközönség élesben. A Facebook és a Twitter egyelőre nem kommentelte mi a tervük ezzel a szolgáltatással. 

Forrás: The Verge